خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/04 - 16:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

شاهد تغییر توازن قدرت در منطقه هستیم/ تروریست‌های آمریکایی در موضع ضعف قرار دارند

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اتهام زنی فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا به ایران و مقصر جلوه دادن کشورمان به عنوان عامل بی ثباتی در منطقه، صرفا فرافکنی بوده و دروغی بزرگ است.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در نشست استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا مبنی بر لزوم مهار ایران و مبارزه با گروه های افراطی خشونت‌آمیز، گفت: همکاری های مشترک نظامی ایران، چین و روسیه موجب شده آمریکایی ها دچار استیصال شوند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: چندی پیش رزمایش مشترک سه کشور برای تامین امنیت دریایی در آبهای اقیانوس هند برگزار شد که وسعت زیادی را در بر می گرفت و پیام واضحی برای بیگانگان به همراه داشت.



وی با اشاره به اینکه نظامیان آمریکایی حاضر در منطقه در موضع ضعف قرار دارند، ادامه داد: مشاهده می شود که امروزه دیگر ناوهای غول پیکر ایالات متحده همانند گذشته در خلیج فارس مانور نمی دهند که نشان دهنده درک درست از واقعیت منطقه و تغییر توازن قدرت است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حضور آمریکایی ها در منطقه دستاوردی جزء جنگ و خون ریزی نداشته است، افزود: کشورهایی مانند عراق و افغانستان مصداق هایی از تجاوزگری نظامیان تروریست ایالات متحده محسوب می شوند.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد اتهام زنی فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) به ایران و مقصر جلوه دادن کشورمان به عنوان عامل بی ثباتی در منطقه، صرفا فرافکنی بوده و دروغی بزرگ است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359166
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم